Kallt, snor och regn.

Sov 10,5h inatt, välbehövligt!! Fortf. snorig dock, men inget halsont och ingen feber. Tempen ligger på trygga 36 grader.
Startar idag, hoppas på att regnet ska försvinna helt och hållet. Men det ser grått ut på himlen, dock med små inslag av solsken... Fast varmt är det definitivt inte i alla fall.

Kommer nog inte kunna köra på som jag hoppats, gissar på att kroppen är lite slö. Typiskt!! I onsdags var benen guld värda och det kändes bättre än bäst på hur länge som helst.. Får hoppas på att kroppen inte chockreagerar genom att göra mig sjuk till imorgon, så jag kan starta även då! Men, det märker vi ikväll kanske.

Nu ska jag byta om och sätta igång med att koka pastan! Sen blir det till att packa bilen igen och åka till Falköping. (För vi bor mitt ute i ingenstans mellan Falköping och Skara...)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Typiskt idrottsmän. Snacka om hur dåliga dem känner sig för att sänka förväntningarna och sen toppar dem som aldrig förr..... Smart move,lillis! ;-)



Grattis!!! Och gratta dem andra i laget oxå! 1a,3a och 4a är ju skitbra!!!



Pussas!! LOVE YA!

2009-08-22 @ 18:43:49
Postat av: Tina

Var jag som kommenterade innan, men glömde skriva mitt namn! =)

2009-08-22 @ 18:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0