I feel so ashamed.. I'm sorry...

2 dagar utan mina bilder, ni måste ju vara helt förstörda av förtvivlan nu. Men, lugna er, jag har bild nu! Tilläggas ska dock att den är tagen för 5 min sen, så mitt blåa knä har varit ännu mer blått och jag hittade nya blåmärken igår (på insidan av andra låret!?! Hur det nu än gick till...) Men ni får nöja er med den här sneak peek:en, även om jag förstår att ni gärna följt med från starten i utvecklingen av mina blåmärken. Men livet är inte alltid helt lätt.

Nu ska jag förövrigt ut och cykla, kl 09!! Det är lugnt, jag är nästan lika chockad som ni, fast ändå inte. Jag har faktiskt blivit grym på senaste på att cykla ut tidigt.


Kommentarer
Postat av: Kim såklart ;D

Rätt mycket snack om det lilla såret, sötnos :D

Jag saknar dig!

2009-08-14 @ 11:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0