Gonatt

Har varit kass på att skriva i två dagar! Min vecka har varit underbar på alla sätt och vis, men nu är den snart slut..
Blir inga tävlingar i helgen då Greve CC har ställt in sitt lopp på söndagen, så nästa tävling blir antingen Burseryd eller i Veksö, Danmark. har inte bestämt mig än... Dags att göra det snart kanske...

För övrigt så har jag blivit lite fattig på köpet, det kostar att ha det underbart! Tågresor hit och dit och metron hit och dit, vintage-shoppade i Köpenhamn igår också, och jag som drog dit med inställningen om att jag ändå aldrig hittar något på 2nd hand var den som shoppade mest. Crap.
Hittade grymt coola grejer... =) Tyvärr var det inte Myrorna och UFF-pris, utan istället var det typ 250 DKK per plagg, vilket innebär typ 375 kr per grej.. Expensive 2nd hand! Men så cooooola saker. :)

Nu ska jag sova. Go'natt, go'natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0