Burseryd

Jaa, så vart man här igen! Blandade känslor när vi åkte upp hit, då jag inte tävlat på 3 veckor, dessutom har jag inte kört i Burseryd sedan jag var 14 år, alltså sex år sedan. Eller jo, jag gjorde ett försök och startade på Västboloppet för 3 år sedan, men eftersom jag hade feber på lördagen och därmed inte ställde till start så borde jag ha förstått att det inte skulle vara så bra att köra på söndagen heller... Blev alltså första loppet jag någonsin bröt.

Idag vart inte benen helt med och jag gick på lite för tunga växlar de första gångerna uppför backen... Fick snällt släppa efter då Mustonen och Monica körde på och hamnade i en grupp bakefter med damjunisarna och Maria och Mirella. Drog sen upp spurten för tidigt (Otroligt att man kan lyckas med det när man kört upploppet 11 gånger innan...) och fick se mig själv slagen av Mirella i spurten!

Just nu regnar det för fullt ute och jag hoppas verkligen, verkligen, verkligen att det slutar upp tills vi ska starta imorgon, då jag glömt mina cykelglasögon hemma och regn + linser = dålig kombination.
Dessutom så startar vi kl 08.05 imorgon!?!?! Idiotiiiii.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0