3a på 3e cuptävlingen!!

Okej, för alla er lata där ute (såsom min egen syster) som inte orkar läsa alla mina långa utläggningar från loppen, här ska jag göra det kortfattat!

Dags för 3e cuptävlingen - ett GP på 40 min + 2 varv, varje varv var 1450 m. Cupens ledare Mustonen kom inte till start så vi hade alla möjligheter i världen för att kasta om i totalen!

Efter 1km kom jag loss med Edit, fick lucka till klungan direkt och jobbade på, Emma Mills anslöt senare med vurpade då hon körde in i Edits bakhjul. Sara gick ifrån klungan och jagade bakom. Så jag vilade helt enkelt på Edits rulle tills Sara kom ikapp och vi fick till ett bra samarbete. Ut på sista varvet attackerade Edit igen och jag kunde inte följa. Sara vann spurten och jag rullade in 7 sek bakom som 3a!

Trea på nästsista cuptävlingen alltså!! Kändes grymt! Saras seger gjorde även att vi tog över den totala cupledningen!

Madde stack iväg från klungan och blev 4a och Carro 8a. Alla tjejer gjorde grymt jobb och tillsammans är vi bäst =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0