Vad är det nu igen...?

Jag är igång med att berätta om en liten historia från Mallis imorse på träningen;

Jag - Tina, du vet det som står på rumpan på våra byxor? Konsultmåsen?
Tina - Jaa...
Jag - Ja, plötsligt på ett träningspass så upptäckte danskarna detta och började fnissa åt mig, och jag förstod ingenting?
Tina - Vaa? Varför? Hahah, just det ja.. Måååsen...
Jag - Haha, ja precis, så på danska står det alltså Konsultrumpa på min rumpa!
Tina - Men, vad betyder nu mås på svenska igen?
Jag - Men, det är ju de som tar din mat på stranden.
Tina - Nej, det är en gås ju.
Jag - Va? Nej.. fiskmås Tina.
Tina - Aaah.... Fiskmås..

Djur verkar inte vara Tinas starkaste sida på senaste...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0