Sun is shining!

Att vakna klockan 06.30 av att solen lyser rätt in i rummet, det är helt OK. Att vakna av en väckarklocka 06.30 - inte OK. Idag vart det det förstnämnda som hände. =) Helt OK.
Vart egentligen meningen att jag skulle ha vila idag och träning imorrn, men pappa bestämde sig för att kasta om i det och lade igårkväll träningen idag istället, så det är lite emot min vilja som jag nu sitter i cykelkläder, redo för ett pass. Jag var totalt inställd på äggröra och Entourage säsong 2 nu på morgonen innan jobb kallar senare. Men, värre saker har ju hänt. =)

Igår var jag ute på ett 4h-pass, tiden gick förvånansvärt snabbt och det var utan problem som jag genomförde timmarna, tacka vet jag solsken. Det gör livet så mycket enklare.

Bäst att äta lite frukost nu, en tom mage är ingen bra mage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0