Solsken och promenad

Idag har vi varit ute och gått 8 kilometer. Så fick man rört lite på sig i vart fall. =) Gick ner till stan och köpte jordgubbar, vindruvor och smoothies och satte oss vid vattnet vid Kongens Nytorv och mös. Fick fatt i en underbar kjol från H&M också. Kontot är verkligen tomt nu, kollade precis och det stod 19,80;- på internetbanken. Aj, aj, aj. Hur kunde jag göra av med så mycket pengar på Mallis?!?! Sinnessjukt. Men, man lever bara en gång. Och snart är säsongen igång, då har man inte så mycket tid övers till att gå i stan och spendera lots of money.

Tur att jag har med mig massa danska pengar hemifrån från 6-dages, så jag har så jag kommer hem med tåget imorrnbitti. För just det ja, min vistelse blev förlängd. Supermysigt!! Nu ska vi göra amerikanska pannkakor och äggröra.
I'm loving this.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0