Roskilde / Ringsted

Igår tog pappa och jag bilen till Roskilde, för att köra linjelopp i Ringsted idag. Lyckades få tag i ett fint hotell som var grymt nedsatt p.g.a okänd anledning, mysmys och SÅ skönt att slippa bädda sängen med sängkläder 22.00 på kvällen för att 05.45 packa ner det igen... Nu vart det bara att sova och stiga upp.. Me like!

Loppet gick OK, sade innan start att jag var nöjd fall jag satt med feltet hem, och jag satt med hem, men efter en stund blev jag lite förbannad för att jag bara blev 4a. Men med tanke på hur sliten jag varit sen Mallorca så vart det skönt att känna att det lossnat lite och att jag satt med hem i alla fall.. Benen från förra helgen var tyvärr inte helt borta, men ganska så långt borta i alla fall.. Hoppas på att kroppen har gensvarat på all träning till nästa helg. Kan behövas då CykelCity Juniorerna stället upp med fullt lag. Pooooh.

Nu ska jag till Malmö, ska äta middag med Cerdic och Emilia. Kan inte förstå att han åker på torsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0