5e dagen

Var regn igår igen, så vi gick en shoppingtur på Porto Pi, Tilisha kommer ääälska mig när jag kommer hem. =)
Vid 15-tiden hade vägarna börjat torka och vi stack ut på lite, lite uppför, blev dock bara två timmar, fortfarande blött på vägarna, och med skor som var fuktiga redan när vi stack hemifrån så frös jag mer än mest.
Kortspel underhöll oss resten av kvällen igår också, jag vann tre gånger. Mina regler är de bästa.

Nu har vi ätit frukost och sköt upp träningen en timme, till 10.30, det har börjat torka på vägarna. Blir dock bara en platt tur idag då det fortfarande är för halt att sticka upp i bergen. Men på lördag ska det bli solsken sägs det, hoppas, hoppas!
I eftermiddag ska vi ner på strandpromenaden och kolla prologen på Mallorca Runt, sen måste jag in till en cykelbutik som kan meka lite med min cykel. Åh, jag är så trött på den. Längtar tills jag kommer hem till helt nytt. Skor, hjälm, hjul, ram, komponenter.. You name it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0