Time for bed.

Jag är minst sagt trött. Vaknade 05.30 imorse och var på jobb 07.00 för att inventera det sista.. Puh.. När vi var färdiga sen så avnjöt jag förresten världens godaste pastasalladCafé 2000 med världens bästa Maria, innan jag tog bussen hem.. Men har sovit dåligt hela helgen och igår, då jag fick reda på att jag ska bli barnpassare (visserligen bara då och då, ingen full-time-nanny precis...) så slog det mig plötsligt att barn är det ärligaste folket som finns!? Och tycker de inte om en så märks det bannemig snabbt.. Tänk så tycker de inte om mig!?
Så när jag skulle sova igår så började jag självklart genast att tänka på vad jag ska göra, hur jag ska vara o.s.v, o.s.v för att vara världens bästa barnpassare. =) Men jag tror det ska funka.. jag är ju nästan på samma nivå som dem iaf.. (haha.. förstår ni mitt längd-skämt eller?)

Men nu så ska jag i alla fall sova. Jag är väldigt, väldigt.. trött. Gympa imorgon, för nu är kroppen på G igen!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0