Långweekend i København

Tog tåget till Køpenhamn vid 16-tiden idag och møtte upp Tilisha på Nørreport, tog den alltid så vældigt vælfyllda bussen hem till lægenheten med en gång, då regnet duggade tætt hær nere i søder.

Tilisha och Jonathan ær just nu på konsert, jag sitter hær hemma framfør sæsong 3 av O.C och med lite sællskap på msn. Funderar faktiskt på att gå i sæng snart. (læs; gå i soffa.. Haha.. humor.) Morgondagen ær lite, lite suddig. Blir nog till att gå lite ærenden med Jonathan, sen kanske jag skall ut och æta med Tage, innan jag møter upp Tilisha før att sticka till lægenheten. På kvællen sen så spelar Factory45 på Rust, så då ska vi dit.

Lørdagen bjuder på Tivoli samt fødelsedagskalas hos Jonathans syster, søndagen hoppas jag blir luuugn och skøn. På måndag bær det først av till jobbet innan jag återigen anlænder till kæraste Staffanstorp.

Detta blir æven mina førsta dagar på viloperioden som verkligen ær vilodagar.. Førutom lite situps och armhævningar så blir det ingen mer træning på hela fyra dagar. Kænns mærkligt, men sen drar det igång igen.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0