Back to basics.

Imorgon blir det till att jobba igen, har varit ledig i 8 dagar nu, sjukt skönt.. Så är det när man är extra-anställd, om än schemalagd.. =) Men, att vara ledig ger mig inga pengar, så imorrn och på fredag står jag på schemat, och från och med måndag har jag gått upp till att ha mina fasta dagar, och det känns riktigt bra. Istället för att ständigt hatta med träning och jobb för att få tiderna att gå ihop så har jag nu lyckats få till ett riktigt bra avtal som passar min träning perfekt. =)

Har inte dragit igång träningen helt ordentligt än.. Har haft uppehåll sedan den 6e oktober så e ju inne på lite över 3 veckor nu.. Har dock hållit igång nästan varenda dag, bortsett från min mini-semester i Köpenhamn, och på gymmet går det långsamt framåt. Kör väldigt lätt nu då jag är rädd för att skada mig. Höll ju på att få ryggskott förra året då jag plötsligt fick för mig att slänga på 15 kilo extra på knäböjen för att se om jag klarade det.. Är huvudet dumt får hela kroppen lida. ;) Men de sista två gångerna har jag iaf kunnat öka med 2,5 kilo varje gång, så det ska nog kunna bli en vältränad människa av mig med någon dag. =)

Kommentarer
Postat av: Ruben

"så det ska nog kunna bli en vältränad människa av mig med någon dag"

Hört att dom hittat Pingviner i Sahara?

2008-10-29 @ 23:12:31
URL: http://ruben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0