Åh, sängen kanske?

Jobbet idag gick smärtfritt, tiden gick dock sjukt långsamt. =( Hittade massa nytt som jag ville ha, så måste dra in lite tidigare imorrn för att prova lite och köpa lite. Har min budget att hålla mig till ju.. Så kan inte bli för mycket.

Novembermånad ser suddig ut, är både lägret i Skara samt cykelgalan i Jönköping som jag gärna vill till, men jag får välja något utav dem, då det trots allt rör sig om drygt 140 mil sammanlagt. Då cykelgalan krockar me BikBok Köpenhamns julmiddag så väntar jag på svar från Tina fall hon vill till Jönköping eller ej.. Vill hon, så drar vi två.. Vill hon inte, så blir det nog Skara för mig istället.

De kommande fyra dagarna är allihop helt fullbokade.. I like it. =) Man får passa på nu innan det drar igång ordentligt på måndag!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Fast de hade kanske varit roligast om du kom till Jönköping, i och med att hela laget ska dit! :) Fast de hade ju självklart varit jättekul om du kom till Skara också!!! :) <3<3

2008-10-31 @ 15:03:19
URL: http://saaaraolsson.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Kom till Jönköping! =)

2008-11-03 @ 13:31:36
URL: http://kajsadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0