Cykelgalan!!

Ja, vart skall man börja? Cykelgalan var galen.. (Förstår ni mitt lilla ordskämt där? ;))

Tina och jag drog hemifrån strax innan kl 12, efter ett träningspass på rullen.. Åkte en sväng inom Nova först där det blev lite impulsköp inför galan samt ett snabbesök hos Kim på J&J.. Vägarna i Skåne var hemska, hala och fulla av snö, men så fort vi kom utanför Skånes gränser så hade snön töat bort och det gick ganska exakt 3h upp. Gjorde oss iordning och mötte upp resten av Svanesund på Elmia, åt middag och vimlade runt för att försöka säga hej till de flesta..

Tog taxi in till Centrum Bar, precis som förra året. Kvällen var grym, dock snäppet grymmare förra året.. Bortsett från vissa saker.. =p Men nästan alla var där, och det var skitkul.. saknade dock Kajsa, Carro och Lisa på plats!? =)

Bar av hemåt med Eslövingarna vid 02.30, och jag gladdes lite åt att det såg ut att bli tidig sänggång.. Men oj, så fel man kan ha.. Väl på hotellet så avlöste den ena häpnadsväckande händelsen den andra. Det hände så mycket galet så jag orkar inte berätta det.. Ni som var där, ni vet. =) Sov i 2,5h innan det var dags att gå upp och med hjälp av lite makeup försökte jag se lite pigg ut.. Skulle ju på möte med Svanesund på morgonen, och väl där så får vi reda på att vi ska ta profilbilder.. Haha, kunde ni ha valt en mer passande morgon för det? ;)

Blev ett besök på mässan sen, och jag fick hämtat hem mina nya Shimano-skor. Tror att jag leder skosamlingen nu Viktor? Resan hem borde rimligtvis ha tagit 3h, men den gick snarare på nästan 5h, då vi fick för oss att ta en sväng på A6 innan vi stack, och sedan var vi sååå trötta, så vi fick stanna i Värnamo för en liten tupplur och mat  innan vi begav oss igen.. Har aldrig varit så trött i hela mitt liv, och nu ser jag framemot no-party fram till nyår då jag antar att nästa tillställning äger rum.

Detta är ett bevis på att man är en rookie inom party; två helger, och sen är man totalt trött på det, och längtar efter lugnet. =)

Kommentarer
Postat av: Saaaaaaaara

Men bilderna dåå? :D <3

Sjuuukt kul vare!:)

2008-11-25 @ 11:14:35
URL: http://saaaraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0