Change of plans!

Kænns så himla trist, skulle ju egentligen ha varit i Skara på junior- och U23-lægret nu, Men eftersom kræksjukan hærjar øverallt kring mig nu och jag har børjat kænna mig sæmre igen och kraftløs så var jag tyværr tvungen att ta beslutet att stanna hemma.. Speciellt då det ær så extremt smittsamt som det ær, så har jag inte lust att smitta ner 60 pers i Skara. =)
Kænns tråkigt då jag verkligen sett framemot att træffa folket igen.. Men, næsta vecka ær det ju iaf cykelgala, då ses vi =) Outfiten till galan ær fortf. oklar, har varit Sløsa de sista två månaderna istællet før den vanliga Spara som jag brukar va..

På tal om det så kom jag nu på att jag saknar Spara och Sløsa-seriesrna som var i tidningen førr. De var lite kuul!

Nu sitter jag iaf hær, och længtar tills næsta helg.

Och nej, mitt tangentbord sittet som sten på min bærbara.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0