Back on track

Så lätt drar inte lagen om all jävlighet ner mig. =)

Dagen igår spenderades liggandes i soffan framför TV.n, närmare 13,5 timme allt som allt, varav jag var vaken i 14... Den där andra halvtimmen spenderas i duschen, ett tappert försök att bli lite fräschare efter den gångna natten. Trots det så var jag fortfarande likblek i ansiktet när jag torkade av imman på badrumsspegeln. =) Mådde bättre allt som dagen gick, men fick bara i mig två ynka rostemackor och 1,5 liter vatten.

Sov dock skönt hela natten lång, 10 timmar, och vaknade upp imorse frisk som en nötkärna. Visserligen snurrar det till lite i huvudet när jag gör vissa saker för hastigt, men kan ju bero på brist av näring i kroppen för tillfället. =)
Har fått i mig lite mat samt varit ute och gått en promenad i det fina vädret... Mest för att pappa och mamma tvingade mig att få lite frisk luft. Tydligen kan man inte spendera 48h inomhus bara för att man precis varit sjuk. Jag har även hunnit med att se en hel massa One Tree Hill och Gossip Girl.. Det är en sak som är bra med att vara hemma och dålig, man kommer ikapp massa som man missat på TV. =)

Var tekniskt sett ganska bra igen redan igår, men idag har jag blivit tvingad till vila - vila - vila, och det är bara att göra what the man says...
Imorgon ska jag på det igen. Sakta men säkert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0