Vad hände här?

Oj, vad dålig jag blivit på att skriva här under veckan som varit.. Aj, aj, aj. Jag har det i alla fall bra och har levt en normal helg i solsken utan cykeln för första gången på vad som känns som evigheter. Trevligt, men surt att jag inte var och tävlade på ett sätt.

Jobbat lite, hade workshop igår, dock var jag inte med helt då jag varit på de två sista och Patricia har varit sjuk bägge de gångerna, så jag stod mest i butiken istället. Men då det hela flyter ihop mer eller mindre då alla är överallt i hela butiken, så byggde jag till slut rockaccessoarväggen på ovanvåningen. Hatar att bygga acc.-väggar... Men lord, oh lord, jag blev faktiskt nöjd denna gången!
Emilia Nilsson var även inne och provade lite kläder, stötte på varann vid provrummen, längesen jag såg henne, så it made my day lite, faktiskt. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0