Spontan lördagskväll!

Oh jess, jag kunde själv knappt tro mina öron eller ögon (visste inte vilket jag skulle välja.. ögon? öron?  Så varför inte bara ta båda?) , jag var SPONTAN igår. (Jag lider ju av allvarligt planerar-syndrom, som de flesta känner till...)
Ringde Cerdic vid 20-tiden och frågade vart han var, så var han i Malmö med Enes, och klockan 21 sen så var jag inne i Malmö då jag egentligen bara planerat att vara hemma med Pregnant Lady, Tilisha och Jonathan. Tog bilen in och satt på en uteservering på Möllan med Enes flickväns vänner. Vi funderade på KB ett tag... men eftersom Cerdic hade match klockan 09.30 idag och jag hade träning klockan 09, så stack vi till McDonalds och syndade med en hamburgare innan vi stack hem. Väldig tidig säng-gång med andra ord. Men ack så trevligt med lite spontanitet. Det var nästan en helt ny känsla för mig. ;p

Ikväll blir det film med Cerdic. 3e Cerdic-kvällen i rad nu, så med andra ord så spenderar jag faktiskt min tävlingsfria helg preciiis som jag hade tänkt och hoppats. =)

image368

Kommentarer
Postat av: Anonym

willkommen zu falkenberg eller vad den kan heta på tyska =) ja du hajar meddela tina detta

/Sören

2008-05-19 @ 14:13:39
Postat av: Anonym

auf wiedersehn möjligtvis.....

/Sören

2008-05-19 @ 14:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0