Hammarö och annat..

Var ju som sagt i (på?) Hammarö i torsdags - söndags. Åkte upp för att ta det som träning och se om det gått åt rätt håll med lite ändrad träning de senaste två veckorna. Och visst är jag inte nöjd med helgen, men det gav mig i alla fall lite förhoppningar om att det redan nu är lite bättre än för 2 veckor sedan. Har alldeles för höga krav på mig själv med tanke på hur min situation varit senaste månaden. Bilder kommer senare, då jag har råkat förlagt båda våra kameror någonstans.. Kan verkligen inte hitta dem någonstans. Helgen var OK med både regn och sol. Det var i alla fall en riktigt bra helg för Sara, som vann två etapper och sammanlagt. Hon vurpade tyvärr sista dagen och sitter nu med brutet båtben och gips kommande veckorna..

Sören skvallrade också lite om att Madde skulle ha haft bra flyt nere i Tjeckien med landslaget. Hittade några resultatlistor på nätet och alla svenskor verkar ha kört väldigt bra. =) Nu blir det bara Madde och Malin som drar ner till Danmark i helgen, då jag står över p.g.a diverse olika anledningar, och Sara som skulle med landslaget får ju tyvärr stanna hemma p.g.a handleden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0