We have arrived!

Sa har vi kommit fram, valbehallna. Bor liiiite utanfor Palma, sa vagarna vi kor pa ar ratt mycket desamma som sista ar.. Tyvarr sa tror jag att jag har nagot som spokar i kroppen sa jag valde darfor att vila idag, sa jag kor lugn distans imorrn och sa pa det igen pa mandag!! Langtar faktiskt. Valde att lamna datorn hemma p.g.a att den vager sa mycket, vilket jag angrar starkt nu da det faktiskt var tradlost pa rummen..

Annars ar har trevligt, vi ar bara 5 tjejer, fa som vanligt.. Men det ar bara kul!

Sov gott allesammans, frukost 08 imorrn sen blir det nog strandpromenaden for mig! Fram och tillbaka.. fram och tillbaka.. Har dessutom glomt pumpen hemma och eftersom allt har stangt imorgon och jag inte kan kopa en ny pump forrns pa mandag sa vagar jag inte ge mig allt for langt vack fall i fall.. =/ Hemska tanke.

Cerdic.. tack for sms;en! ;) Sag dem imorse.. du ar sa sot. Snack nar jag kommer hem, saknar dig redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0