Snö? Buff/Muff?

Det snöar.. Det SNÖAR! What?! Deprimerande..För 5 dagar sedan så cyklade jag i kort-kort i 25 graders värme och sol.. Igår var det på med benvärmare, långarmad svettröja, vindjacka, skoskydd och buff. - Som vi tyvärr ofta råkar nämna som muff. Låter inte jättefräscht när Tina säger "Åh, vad kallt det är! Fan vad skönt att man tog muffen med sig!".. Buffen alltså. En slags halsvärmare =) Hihi..

Har suttit en timme nere på TC.n nu, känns bättre kroppsmässigt för var dag, så tummen upp för det! Cerdic var här igår, hyrde "Surf's Up!" och gjorde amerikanska pannkakor. Somnade dock innan filmen var slut, men jag antar att jag var ett bra sällskap innan dess i alla fall (= Nu ska vi snart käka pizza tillsammans med klubben.. d.v.s Staffanstorp CK. De har haft ett litet påskläger nu under helgen och Tina och jag har själv bjudit in oss till avslutningsmiddagen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0