Normal igen

Sa, nu ar jag normal igen.. Deprimerad? Jag? Aldrig. ;) Korde uppfor Puig Punyent och Valldemossa idag, och precis som jag kant de sista tva dagarna sa ar kroppen pa battringsvag, absolut basta passet hittills. Pa vag ner fran Valldemossa sa kom vi ihop med ett jattestort gang tyska killar, valdigt trevliga, fastan de drev lite med Sverige. =) Imorgon blir det platt och lite lagtempo, ar ju fortf. sliten, sa det blir spannande att se hur det gar.

Mette har inte kommit hem idag heller, men formodligen imorgon. Hon har tydligen fatt vatten i lungorna. =S Men penicillin, dropp och annat nu sa ska lille skat nog vara bra snart igen. Fast det blir ju nog tyvarr inga fler cykelpass med henne har nere.

Annars sa har jag ju absolut perfekta mojligheter for optimal återhamtning nu, nar jag inte har något annat att gøra =) Fick låna Annes dator igårkvæll, så det blev lite film, och idag har jag efter passet bara legat i sangen och youtubat Bjorn Gustafsson, kollat in det nyaste på cykelfronten, læst på lite om schlagern igår samt uppdaterat mig lite om vad som har hant i Sverige på senaste. Joda, ni laste ratt, jag har last nyheter (=

Nu så ska ja trycka ner det traditionella lægermellanmålet (briochébrod me sylt.. Mums.) innan jag ska torka håret før att gøra mig klar till att æta middag ute med Tage, Anne och hennes væninna. Jag har sjalvklart duschat efter passet, men jag har så lite att gøra så jag faktiskt har duschat en gång till..Før att førdriva tiden lite. =)

Kommentarer
Postat av: Tilisha

Haha, har du duschat 2 ganger for att fordriva tiden?????? HAHAHAHAHA! Du ar konstig!
Jag Alskar Dig min basta lillasyster!

2008-03-16 @ 23:37:53
URL: http://www.tilisha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0