Middag och en bild

Så har vi varit ute och atit middag, Tage, Anne, Nina och Jag.. Riktigt mysigt, ute pa Casa Jacinto.. Tog en rakcoktail samt kycklingfilé och potatis.. Sjalvklart blev det dessert ocksa! Poohaa, jag åt så mycket så att jag blev somnig! Sen kom vi hem och tog en kaffe i baren.. Har nastan inte varit en enda kvall då vi inte suttit i baren.. Haha.. det lat ju bra ;)

Hittade bilder pa gruoptage-sidan.. Har ar en pa Tina & mig. Kanns konstigt att se bilder pa en sjalv i Svanesundskladerna.. =) Sen ar det ju ratt sa tur att jag ar ratt sccchnygg pa alla bilder ocksa.

Nej, nu ska jag vara pa cykeln om 10 h.. Ojojoj, dags att sova med andra ord.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0