Kort traningspass

Idag sa har vi varit ute pa ett mycket kort pass.. Tror bara det blev 5 mil eller nagot. Korde ut till Calvía och sen korde vi upp for nagot "berg" dar jag by the way motte Kalle Sandell uppe pa toppen sen, hann med ett forvanat samtal som bestod av "Hallaaa?" - "Tjenaa!". Tror i vart fall att det var Herr Sandell, annars var det nagon annan blond CC-akare. Tina korde vidare med grabbarna for att kika i nagon cykelbutik, medans Mette & Jag m. flera korde hem. Korde direkt vidare for att ata lunch vid vart eget lilla "spot". Sa nu har jag tagit det riktigt lugnt med en lang, lang dusch och ska nog upp till Mettes rum och invanta att Tina kommer hem.. Vi hoppas pa att hon ar totalt slut nu.. Lang historia ;)

Imorgon vantar Sóller samt Puig Major.. Spannande med tanke pa hur min form ar.. Ojojoj. Darav det korta passet idag forresten!

Forresten sa har jag hort rykten om att Flisan skall vara hemma i 1manad nu (!?) sa tycker allt att vi far dra ihop nagot roligt nar jag kommer hem. Har ju inte setts pa 6 manader nu! Helt galet, sa lange har vi aldrig varit utan varandra i snart 9 ar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0