Kärleksmums & BikBok & annat...

Sticker ju till Mallorca på lördag, så idag var min sista jobbdag på 2 veckor.. (Jobbar iofs på Nova imorgon, men på Lovestreet dröjer det ett tag till!) Så gjorde små Kärleksmums imorse och tog med till jobbet med en söt liten lapp; Glad Påsk, väldigt mycket för tidigt, men jag är ju på Mallorca då ;) Enjoy / BikBoks bagare! De uppskattades på lunchen, må jag lova.. Alltid kul =)

Paps kom och hämtade mig efteråt så stack vi till Ballerup för att lämna cyklarna som ska åka buss ner till Mallorca.. Besökte som vanligt Netto på hemvägen, och förvaltade lite pengar... Dock bara på nyttiga saker såsom müsli, russin, morotsbullar o.s.v... Ibland förbannar jag Netto för att det ska ligga precis innan bron.. Man MÅSTE ju åka in.. annars känns det som om man har gjort helt fel.

image337

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0