Kackelacka-søndag!?

What the.. Forra sondagen sa gick jag in i badrummet och vips sa ligger det en kackelacka i handfatet, och satan vad radd jag blev, finns fasen bara få saker som ar ackligare an en kackelacka.. Som tur var sa erbjod sig en av danskarna att ta vack den, sa Tina & jag slapp.. Jag var precis inne i badrummet for att borsta tanderna.. kollade pa pulsklockan som stod pa 64 slag, kollade ner i handfatet, och jøsses, jag skojar inte nar jag sager att min puls gick upp till 136 slag. De ar sa olæckra!!! Dar låg den lilla krabaten och skulle kravla sig upp, men jag kokade den i handfatet och sen tog jag nog halva toarullen for att ta vack den.. Uh, kryper pa hela kroppen nu kanns det som. Sa min poang var att det har inte varit en enda kackelacka sedan forra sondagen, forrns idag.. Under veckodagarna ar det istallet silverfiskar som kryper runt pa golvet. Jag har dessutom utsikt ratt ut over containern.. Jag har nog fatt det absolut basta rummet pa hotellet.


Tur att jag ar sa positiv alltid. ;)


Kommentarer
Postat av: Tilisha

HAHAHAH! Du ska alltsa ha din egen spalt i en tidning! MY GOD VA KUL DU AR!!!

2008-03-17 @ 00:37:30
URL: http://www.tilisha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0