Helt alene

Sa ar jag helt alene pa Mallorca.. Tina har akt hem nu, och Mette har blivit inlagd pa sjukhuset, vet inte hur lange, men i alla fall tills imorgon. Sa nu ar jag i princip helt sjalv (av de jag kanner) och josses vad man kan langta hem. Hur kan 7 dagar plotsligt kannas som sa lang tid? Just nu sa langtar jag tills jag star pa stationen i Malmo och paps hamtar mig. Och jag langtar till nasta sondag da jag ska fa traffa Cerdic igen. Vi ska uppdatera varandra sa mycket sa att vi kommer fa sar i oronen =)

Nu har jag inget att gora, och gissa om jag angrar att jag lamnade datorn hemma nu eller? Tur att jag har ytterligare tva bocker kvar att lasa ut har nere.

Kommentarer
Postat av: Tilisha

Tilina, gumman!! Du e inte alene...åh, JAG SAKNAR DIG! Vill också hem. Detta är skit och allt med lägenheten tar sååååå lång tid...blir galen!!!! Jag älskar dig...cykla försiktigt!

Puss puss!!

2008-03-15 @ 22:49:29
URL: http://www.tilisha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0