Glasogonen pa.

Ar fortfarande hes och tappt i nasan... Annars gick det fint idag da jag korde uppfor Puig Punyent och sen fick jag tid over att kora Valldemossa 2 ggr eftersom jag beraknat tiden fel.. Pa vag ner sen sa motte jag tyskarna fran sondags igen! Var lite halvtaskigt vader idag, nar man var pa toppen av Valldemossa sa var man inne i molnen, sa lagt lag dem idag. Kallt nar man skulle ner sen kan jag lova! Sitter har med heeeelt sprangroda ogon, haft det sedan jag vaknade imorse, sa nu sitter jag har och har pa mig glasogon offentligt for forsta gangen pa manga, manga ar..

Nu ska jag sova, sa far jag se vad kroppen bestammer sig for imorgonbitti.. Vaderprognosen varnar dock for regn? Aj aj aj...


Kommentarer
Postat av: Tina

haha...hade du glasögonen på!!!! Du är för cool asså!!!!

Saknar dig massor!!! LOVE YA!!!!

2008-03-20 @ 20:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0