Febrig

Vaknade imorse med lite feber. Frukosten pressades ner och efter två panodil så børjade febern gå ner. Borde væl egentligen ha tagit en vilodag idag, men nær man bara har 3 dagar kvar så kliar det minsann i benen (fiffigt va? ;)) om man inte får komma ut på cykeln! Men jag cyklade ut till pitstoppet, sedan vænde Kathrine och jag och cyklade tillbaka, før att få några kilometer i benen i alla fall! Kroppen kanns bra, om man bortser ifrån hostan som bosatte sig hos mig igårmorse. T.o.m imorse med feber så kandes kroppen bra. Markligt! Nu har Mette och jag sett två filmer, samt sovit två timmar.. Ska gøra oss iordning nu, før klockan 20.00 ska vi ta taxi ut till Casa Jacinto!

By the way, imorse nær vi vaknade så møttes vi av en liten kackelacka krypandes mot Mettes sæng.. Kackelackasøndagsteorin sprack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0