En liten trilletur

Sa blev det annu en kort tur. Tina kanner sig namligen lite krasslig, Mette har blivit dalig och jag kanner att jag antligen ar pa battringsvag!! (peppar, peppar....) Sa istallet for att kora upp for Piggen idag, sa valde jag att rulla med Tina i 2,5h, vi stannade for en liten sandwich vid strandpromenaden ocksa, riktigt mysigt. Nu sa kanner jag mig antligen battre och jag hoppas verkligen fa till en riktigt bra nasta-vecka! Har i alla fall fatt ihop mina veckotimmar, fastan jag bara kort hart 3 dagar utav 5.

Nu, ar det dags for lite sol pa altanen.. Ar sa grymt bra vader har nere.. (och med det sa menar jag bade vader och vader ;p... Fundera pa den horrni!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0