Blottare No; 2

I fredagseftermiddag då Tina och jag låg och solade på jættealtanen vid annexet, så gick det forbi en marklig man, flera gånger.. fram och tillbaka.. Jag ignorerade honom, men plotsligt sager Tina "Øhh...Tilina.. Kla på dig!! NU!" What? Jag borjade kla på mig så smått, då mannen går forbi igen, och Tina får ett annu mer forfarat ansiktsuttryck; mannen gick och blottade sig, och lekte med sig sjalv!! Hur olæcker får man bli?! Snabbt som tusan klædde jag på mig och vi gick med jakligt raska steg darifrån. Kanske ska tillagga att jag inte har suttit i bikini dar sedan dess.
 
Igår sen, så låg Anne och hennes vannina Nina vid poolen, då en man i fonstret i lagenheterna framfor pløtsligt staller sig och kikar.. Nar de kollar upp sedan igen så står mannen och blottar sig och leker med sig sjalv. Misstænker att det ær samma man, men hur vidrigt ar det inte?

Mallorca ar ett valdigt konstigt stalle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0