Vilket kontantkort skall man välja..? Hmm...

Utdrag ur Cerdics blogg; (Ja, jag tar mig rätten att publicera det här =))

"Jag har Comviqs sånt Player-abonnemang till mobilen (ja, jag tog det enbart bara för jag skulle kunna gå runt o säga att jag är en riktig player). En stor fördel med det abonnemanget är att man kan skicka gratis sms till andra människor med något av alla Comviqs abonnemang.

Så fick jag då min räkning häromdagen, och tydligen hade jag skickat drygt 300 sms den gångna månaden (jävlar vad jag smsar när jag festar. Och då ska vi inte ens tänka på vad EM har gjort med mitt sms-skickande. Jävla Joel!). Hur många av dessa SMS hade jag då skickat till något Comviq-abonnemang, och utnyttjat den här enorma fördelen?

Jo, jag hade skickat ETT sms till en Comviqtelefon. Och det var till min pappa."

Hahahahahaha. Allting är väldigt sant med hela skicka-sms-biten i alla fall. Vanligtvis vaknar man upp med minst 4 sms från Cerdic när han varit ute. Eller typ 5 missade samtal i alla fall.. =) Men du, min vän, jag tror nog det bästa för dig vore att använda Halebops kontantkort, då du laddar för 300 kr i månaden så får du 3000 gratis sms till ALLA, in the whole wide world i 30 dagar. (Så länge du skickar ifrån Sverige...) Och det räcker väl i alla fall gott och väl för dig? =)

Jag känner mig som en sån där som har frågespalt i söndagstidningen nu.. Ger svar på folks himla komplicerade problem.. =)

Kommentarer
Postat av: Cerdic

Det är ju skönt med glädjer någon med sina nattliga sms i alla fall ;)

2008-06-24 @ 17:49:10
URL: http://kunglig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0