Dolly..

Hon var heeelt fantastisk!! Trots struligt ljud och strul med storbildskärmarna så var det hela fantastiskt. Tina & Jag satt långt långt från mor och far från början, men i pausen sen så letade vi upp dem och de hade mycket bättre platser än oss... =p Så vi trängde ihop oss alla fyra på tre stolar och njöt av sista timmen med Dolly framför oss. Något som var extrakul är att detta var pappas allra första riktiga konsert. =)

Irriterar mig dock på att jag tog med den dåliga Olympus-kameran istället för Canon... Tänkte att jag skulle ta med den jag blev minst ledsen över fall de skulle ta den eller något annat då man aldrig får ha med sig kameror egentligen.. Men de kollade ingenting, inte ens väskorna. Och fick skitdåliga bilder med kameran jag hade med mig =(

Men jag har iaf sett henne och jag köpte en grym Dolly-Tee med mig hem!

bild
Bild lånad av Sydsvenskan, tagen på Malmö Stadio 14/6-08.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0