Uppdatering

Så var två etapper körda här på U6. Inga direkt lysande resultat. Faktum är att de där lysande resultaten lyser med sin frånvaro. Men som en viss Göran så väldigt vist sade; Man kan inte komma från noll och förvänta sig att man plötsligt skall sitta med i täten. Så rätt så, och jag är, trots de där lysande resultatens frånvaro, ändå nöjd med tanke på att jag idag vände statistiken för i år och fullföljde det första utav sex linjelopp under denna säsong. Nu är det dags att vända på steken! Känns såklart trist att inte kunna göra något för lagets skull, men nu är läget som det är och det är bara att ta det för vad det är. Jag skall faktiskt från och med imorrn inte ens kolla på resultatlistorna eftersom jag då lätt deppar ihop eftersom jag vet om att jag inte bör ha de placeringarna jag får nu, fall allting hade gått som planerat och inte blivit såhär. Lättare då att inte bry sig om listorna och bara gå efter känslan, hur nöjd jag är med själva loppet, inte placeringen.

Nu så är det dags för sängen, ett kuperat lopp väntar imorgon, och det knyter sig redan nu i magen.. Just det där som jag måste jobba bort! Men det är på gång.. Tar såklart tid, men det är i alla fall framsteg att jag nu förstått att typ allting som håller mig tillbaka, sitter i mitt huvud. =)


Kommentarer
Postat av: Cerdic

Det är fan den första gången, i hela mitt liv, som jag ser dig i cykelkläder på en cykel! Det är ganska sjukt ändå.

2008-07-09 @ 18:36:57
URL: http://kunglig.blogspot.com
Postat av: Sara

För jag är typ 2 mil ifrån dig nu , är hos mina kusiner :)

2008-07-09 @ 23:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0