... Otaggad?

Steg upp 07.30 imorse för att vara på cykeln 09.00. Trodde jaaag. Victor kunde inte nu på morgonen och plötsligt fick jag ett sms av min syster Marion som ville köra ut senare idag. Genast förbannade jag mig själv för att jag tackat ja till 15-18 vakten på jobb idag. Men ja, det är ju trots allt roligare att köra ut några stycken tillsammans än bara två stycken. Så jag sköt upp träningen till 18.45 ikväll, direkt efter jobb. Och genast efter att jag lagt på luren så förbannade jag mig själv för att jag gjort som jag gjort, då jag plötsligt kände mig väldigt otaggad att köra ut ikväll när jag redan stod färdig och klar i full cykelmundering. Åååh.. Och nu har jag ingen ursäkt alls att skylla på när mamma säger "Men då kan du ju städa ditt rum nu innan jobb? Du har ju ändå inget annat för dig." För ursäkter som "Nej, det går inte.. Jag måste kolla färdigt på OTH säsong 4..." går inte riktigt hem.. Min väska från U6 ligger nämligen fortf. ouppackad på mitt rum. Eller helt ouppackad är den faktiskt inte, nu kan man faktiskt inte ens se att de ligger i en väska då jag rotat upp allting så allt ligger ovanpå och utanpå den stora hockeytrunken.. =) My momma löööööves me.


Kommentarer
Postat av: Kurt

Hur var det med bäddad säng o ordning?

Har för mej att någon blev halvt dödad när det var ett veck på lakanet?? =S

...Men vad är det man säger? När katten är borta...

2008-07-23 @ 17:55:28
Postat av: Tilina

Tjena Kurt. Nejdå, det där gamla håller fortf. i sig, när jag väl bor i mitt rum så att säga. Men när det endast är ett ställe för mig att snabbt klä om mellan träning och jobb eftersom jag nuförtiden sover hos Tina så blir det lätt som det blir. Men du ska se sängen, oj oj oj, den är helt slät och ren!

2008-07-23 @ 22:36:26
URL: http://tilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0