Very Important Person

Suttit och snackat med Cerdic på msn for quite a while nu.. Börjar inse vilken tur jag har som funnit en vän som honom. =) Verkligen något att hålla hårt i, och som det känns så kommer han alltid att finnas i mitt liv, det hoppas jag på. =) (Vilken reklam jag gör för alla ladies om dig!)

Annars har det inte skett så mycket, bara tränat och tagit det lugnt idag.. börjat läsa på väldigt mycket om näringstabeller.. Måste verkligen bli bättre på att veta vad jag stoppar i mig. Imorgon blir det Rehab på förmiddagen sedan blir det jobb på Burlöv ifrån 15.00! Fredag är det dags för tandläkaren.. uh.. hemska tanke!

image305
Lucky Me, Lucky me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0