Vardagslyx!

Sa sitter Tina och jag har, med nyplockade ogonbryn nere ifran Spa-avdelningen.. Mmm.. verkligen billig vardagslyx! Mysigt att bli lite omhandertagen! Har dock inte kollat riktigt noga i spegeln an, men jag hoppas att det blev bra! Annars far jag bara kopa en ny mossa och ha pa mig till de vaxer ut igen helt enkelt. (=

Idag har varit en riktigt lugn och mysig dag, med endast cirka 3h rullande (sa mkt rullning som man kan fa pa dessa vagarna har vill saga...) Sen tvingade jag med mig Tina ner till poolen for forsta gangen under denna veckan! Riktigt soooligt idag och nu har jag fatt tillbaka min ackligt fula cykelbranna och det ser numera ut som om jag hela tiden gar runt med armvarmare pa mig.. Hihi.. Uuurk. Men, you´ve got to love me as I am.

Annars sker det inte sa mkt, vi lyxade till det med att ata friterad camembert igar, och det var riktigt yummi! Idag lyxade vi till det med en agg- och kycklingomelett.. Yummi!

Nu ska Tina kolla internet, sedan ska vi besoka hotellets egna supermercado for att se om vi kan finna nagot smarrigt att smaska pa.. Lang tur imorgon sa det galler att ata mkt idag.. (Okej att det egentligen galler riktig mat, men jag anvander det som en ursakt  for att ata gooodis.) Men ikvall ar det saklart dags for pasta och vidbranda kycklingbitar igen.. =( Sa Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Tilisha

Hey alskade syster! Hur har ni det? Har shoppat som en galning idag! Onskar att du vore ha...:( Alskar dig! PUSS!

2008-01-19 @ 14:03:54
URL: http://www.tilisha.blogg.se
Postat av: Tilisha

Tack for din saaa sota kommentar! Alskar dig syster! Kollade snabbt pa era bilder fran Teneriffa...ni verkar ha haft skitkul! Snart ska vi resa...i minst 1 manad. Du hade alskat det! Vad tycker du om tatueringen? Tror att det hade varit roligare om vi gor en tillsammans och kommer ovverrens om en...eller? Hoppas du gillar min :)
Puss puss! Halsa hem! (Har mamma sett den???, ajaj :/)

2008-01-21 @ 05:24:40
URL: http://www.tilisha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0