Sugar rush!

Haha, visstja.. Upplevde nagot helt nytt idag.. Eftersom det inte var meningen att vi skulle va ute 7h sa rakade jag tydligen fa i mig min forsta bar alldeles for sent, och den andra och aven min gel, for nar vi hade cirka 1,5h kvar sa kunde jag allt marka att en vaggning inte var allt for langt bort och jag fick fruktansvard hall for att jag var sa aaaackligt hungrig. Hittade som tur var ett konditori som hade oppet fastan det var siesta-time, och jag glufsade snabbt i mig en pizzabulle (OH MY, den var sa sjuuuuuuuuukt god!) och efter den sa kande jag att det forfarande var nagot som saknades, tryckte i mig en chokladdrankt donut, och efter det sa var det som om jag var pa speed. Haha, helt galet.. Aldrig upplevt en sadan sugar-rush forut.. Men den va allt valbehovlig.. Och maten var ju jakligt god ocksa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0