Överflöd av känslor.

Tina och jag har precis suttit och kollat nya avsnitt av One Tree Hill.. Jösses, jag vet inte vad det är med den serien, men den tar bara fram alla känslor hos mig. Gråter som ett barn till vart och varannat avsnitt, helt galet. Den är heeelt fantastisk ju. Love, love, love it. =) Så nu sitter Tina & Jag här, båda lite rödgråtna i ögonen och helt speechless. Så skönt att få gråta ibland faktiskt, för fastän man börjar gråta för en sak, även om det så är en TV-serie, så är det till slut en heel massa andra begravda saker du fäller lite tårar för samtidigt. Saker som sitter i ens bakhuvud. Och efteråt känner man sig alltid lite mer lättad än förut. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0