N.Y, Brasilien och Frankrike

Efter att ha tröttnat på Stockholm och det dystra tråkiga Sverige så tog jag mitt pick och pack imorse och drog först till Frankrike för att käka lite frukost.. Landade vid 09-tiden så det passade ju perfekt.. Baguette med lite brieost.. Strosade omkring lite och sa Bonjour, bonjour till alla.. När jag sedan tröttnade på det så tog jag första bästa flyg till Brasilien, skakade lite rumpa ute på gatan tillsammans med några dansöser iklädda fjädrar och bikinis, åt lite kryddstark mat och efter det så dansade jag lite till.. Men vid detta laget hade det börjat klia ordentligt i fingrarna efter lite god shopping.. Så till flygplatsen igen och vidare till New York, väl där så mötte jag upp mina vänner ifrån Upper East Side för att handla lite partyoutfits till kvällen... Sitter här nu och ska alldeles strax dra ut. Flyget hem imorgon sen.. Uh, vilket liv jag lever.. Så spännande.. ;)

Hihi.. Sov gott Viktor. (Som by the way har flytt ifrån boet och nu bor i en liten lägenhet!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0