Älsklings-Cerdic!

Åh, jag skäms. =) Cerdic fick reda på att jag var hemma genom att LÄSA MIN BLOGG! Yes, you read it people... Jag har varit så deprimerad så jag till och med glömt bort att bekräfta beslutet till min bästa vän... Jobbet också för den delen.. kanske vore en bra idé att ringa och säga "Hey, I'm alive!". Men i alla fall... Cerdic.

Utdrag ur ett telefonsamtal i Staffanstorp;
Jag - Hej!!
Cerdic - Hade du ens tänkt säga att du var hemma egentligen!?
Jag - Oj! Förlååt.. Jag har bara varit så deprimerad, och tränat. Deprimerad och tränat. har du läst min blogg eller?
Cerdic - Öh, ja. Jaha, har du snackat med (låt oss kalla denna person för... Mormor.) mormor?
Jag - Ja.
Cerdic - Vet MORMOR om att du är hemma?
Jag - Jaa...
Cerdic - Jaha, tack så mycket.

I Love You!!!!

Eftersom Tilisha åker till Thailand imorgon (vi skulle ju egentligen ha haft 3 veckor tillsammans på Sri Lanka, men nu drar hon och Nathalie till Thailand istället..) så ska Cerdic och jag ha tröst-tid tillsammans imorgonkväll.
Det blev ingen Sri Lanka-resa, istället för 4½ månad utan Tilisha så ska jag nu vara ifrån henne i 5½. Could this year BE any better?! =/  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0