2 dagar kvar

... innan det ar dags att packa vaskorna igen!

Var som planerat pa Loro Parque igar, och det var som om jag kommit till himmelriket, 200 pingviner, 200! Forstar ni hur manga det ar eller!? Det var helt otroligt, sag aven en delfin- och en spackhuggarshow.. Sa maktigt att sa stora djur kan bli sa tama! Tank att fa jobba med det..

I alla fall, idag korde vi fel och fick 7h pa sadeln med ett x antal ackliga skallandes rabieshundar langs med vagen.. Urk. Men vi kom hem i alla fall, lite ont efter sadeln och lite omma ben, men med en lugn dag imorgon sa ska vi vara klara for Teide pa lordag.. Hoppas jag. ;)
17.40 idag bestamde vi oss for att dra till stan da vi inte hade nagon frukt kvar, jag satt i badkaret och rakade benen och bussen gick 18.00, men vi klarade fantamig att vara fardigt och nere i lobbyn till 17.55, jeeesus, det var helt otroligt det med. Val framme shoppade vi loss pa vars ett par skor och lite pasta och frukt.. Wooho, dar lyxade vi allt till det. Oroa er inte, jag forstar att mina beskrivningar av var mat har nere masta ha gjort er grona av avund, men jag har bilder pa varje maltid, sa jag lovar att dela med mig av dessa ljuvliga matupplevelser sen.

Cerdic, Miss yooou, ses absolut nar ja kommer hem och forlat for att varken jag eller jossan planerat battre an att lamna dej all alone. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0