Tilina har gått och blivit tjuv...



Tilina - säger: Haha, jag va hos A.J idag å hämtade hans post, så stal jag hem grönsaksbiffarna du köpte för typ grymt längesedan... å käkade..

Tilina - säger: Fast han vet inget, ska se om han märker något först...

Tilisha säger: Var du?? Hahaha!!! Sant?? Du ar sa rolig!!!! Var de inte gamla??

Tilina - säger: De var goda i alla fall.. =)

Tilina - säger: Jag stal två chokladbitar också.. DE var goda! Och inte alls gamla. =)

Tilisha säger: Hahahah!!! Det var jag och Nathalie som kopte de....! Sa bra...inte ont i magen da??

Tilisha säger: Du ar ju en tjuv!! haha! =)

Tilina - säger: Jag är en TJUV! En hungrig tjuuv

Tilina - säger: Jag kom ju direkt ifrån gymmet

Tilisha säger: Det ar du faktiskt!!! Haha, och da var du hungrig!?

Tilina - säger: ja! JÄTTEHUNGRIG!

Tilisha säger: du ar sot!

Tilina - säger: Jag tog faktiskt 5 chipsbitar också.

Tilina - säger: ... sedan tog jag nog inget mer... =S

Tilisha säger: HAHAHHA!!! Jag skrattar ihjal mig!!!!

Tilisha säger: Nathalie skrattade ocksa som faan precis!!! hahahha!!

Tilina - säger: Du skulle också ha stulit, admit it!

Tilisha säger: Haha...kanske lite godis, men du ar ju extrem!! hahahha!

Tilina - säger: haha, han skulle ju ändå aldrig ha ätit de där biffarna... ;p

(Det skulle nog ingen ha gjort med tanke på hur gamla de var.. Meen....)

Och just det ja... om du läser det här Ashleigh, så förlåt för att jag stulit mat hos dig..


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra dag :)

2008-02-26 @ 00:32:38
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0