Superbowl - "någon final"

As we all know, så är det Superbowl på TV ikväll...

Mattias says: Det e någon amerikansk fotboll på TV nu! Final!!

Mattias says: Måste man se om en halvtimme=))

Tilina - says: Hahaha

Tilina - says: D e Superbowl ju

Mattias says: Jaa

Mattias says: Så heter d =)

Scones-killen med stenkoll.. soom vanligt. ;)


Han skickade även med en illustration av min säng som han är mäkta avundsjuk på.. Förmodligen för att jag är så liten och har typ tredubbelt så stor säng än vad jag behöver. =p Och ja, det där i mitten längst upp skall föreställa mig.

Mattias says:

---------------------------------

|                                               |

| o-/--:               <---tilina      |

|                                               |

---------------------------------

Mattias says: du har så stor säng


Kommentarer
Postat av: Tilisha

Hey gullunge!
Ah, har inte tagit bild...forlat!! SKAMS! Idag at jag amerianska pankakor med chokladsas...mmmm yummie! Ah, har du en present till mig???? TACK! Langtar nu ju!
Ah sa manga som designat! Du far JATTEGARNA kopa My Chemical Romance och Henrik Vibskov! Nar slapps de? Garna i 34 tror jag annars 32 36 om den inte finns. Tack, du ar bast! Ja, laste det om Tina! Skrattade som fan!! Haha, typiskt henne! Var det kul att trafa Jonathan igen? Saknar dig jattemycket gumman! Du kommer alltid vara MIN TILINA! Jag Alskar Dig! Hittade du nagon som kan folja med till Dolly Parton??
Puss puss!!

2008-02-04 @ 05:54:35
URL: http://www.tilisha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0