Så upptaget liv.. ujuj.

Cerdic. säger: Men jag paxar dig på söndag!

Cerdic. säger: Eller fredag.

Cerdic. säger: Någon av dem dagarna paxar jag dig!
Tilina - säger: Haha, klart vi ska leka =), men söndag! På fredag ska jag på bio me Ashleigh

Tilina - säger: SÖÖÖNDAG

Tilina - säger: Puss =D du e bäst

Cerdic. säger: okej

Cerdic. säger: söndag.

Cerdic. säger: ja, jag utgår från att du vet att du är bäst.

Cerdic. säger: men om du inte gör det; glöm inte bort att du är underbar! =)

Tilina - säger: hihi!  åååh, PUSS!

Nej, vi kan inte skriva en hel mening, utan vi måste dela upp en mening på 3 "-säger:" Och allt detta talar egentligen emot Cerdics MSN-principer (jag hänvisar till inlägget han skrev den 10e januari 2007 på http://cerdics-blogg.blogspot.com, nej, jag är inte besatt och kan alla datum och inlägg utantill, jag letade faktiskt precis upp det.) Och kul förresten att någon tror att jag har så mycket att göra denna vecka så att man måste paxa mig.. =) Och kul förresten att vi båda tävlar i att säga hur bra den andra av oss är. We're both great =)


Kommentarer
Postat av: Cerdic

Jag var ung och dum när jag skrev det inlägget ;)

2008-02-05 @ 22:49:48
URL: http://kunglig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0