Lovsen-veckan!

Lovisa var ju nere förra veckan! Hade det riktigt kuuul, hon stannade dock bara tre dagar, och de tre dagarna gick fort må jag lova. Hann med en sväng till Köpenhamn också, fick inte handlat mer än de två par örhängen som jag visade förra veckan, men Lovisa fick köpt sin förbaskade vårjacka =p Och i Malmö dagen innan så fick hon köpt sina förbaskade stövlar. Haha. =) Två saker avprickade på listan! Fick lite tråkigt väder i Köpenhamn bara, lite grådisigt sådär, och varken Tilisha, Jonathan eller Tina var i stan den dagen, så tyvärr fick hon inte se alla smågator med de lite roligare butikerna.. (Nej, jag känner inte till Köpenhamn SÅ bra så att jag ville bege mig ut på de gatorna helt ovetandes om vart jag skulle hamna.. Tänk så skulle vi ha hamnar på en gata likt Istergade!?)

Men, vi kom hem, safe and sound! Så stack hon tidigt på torsdagmorgon, åter till Skövde! Får försöka ta en sväng upp dit med cykeln snart.. Kommer ju i alla fall ses i maj i Kinnekulle (Oh nooo... cup i Kinnekulle..) Men det är så lång tid tills dess! Fast inte om man räknar med hur lång tid det varit mellan alla andra gånger vi setts i och för sig. =)

image331
Jag och Lovisa, BikBok Fields, sommaren 2006.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0