Lazee och BikBok...

Så var det jobb idag, lite mer än planerat... Jobbade 13-16 på Storgatan idag, men sen ringde Sofie - stackarn har blviit sjuk. =/ Så fick hoppa in på Kärleksgatan till 18.00 också... Så efter att ha fått i mig lite keso på några mackor nu så ska jag ner i källarn och köra lite TC.. ORKAR INTE! Men, det ska ju göras. Längesedan  jag hade en sådan seg dag, men det är bara för att jag var inställd på att vara färdig med träningen vid denna tiden egentligen..

Annars så har vi på Lovestreet fått biljetter till Lazee på Inkonst på lördag.. Tror dock jag hoppar då jag känner att jag bara ska träna och jobba denna helgen.. Blir för mycket med utgång tror jag. Men, googlade lite på honom, eftersom jag inte riktigt hade koll på vem det egentligen var.. Killen är ju grym!?

Lyssna på hans "Rock Away"... http://www.youtube.com/watch?v=c2NTQQPMIf0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0