I got stood up.

Jag ska nu visa er ett samtal av en väldigt sällsynt art mellan mig och Cerdic. HE STOOD ME UP! Ringer vid 23.00 och säger "Jag kommer inte".. Vi skulle ses klockan 20.30!

Tilina - säger: Du e så kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaass

Cerdic. säger: Haha, men vafan.

Tilina - säger: Du är så KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASS

Cerdic. säger: hahaha

Tilina - säger: Tänk, om ja inte hade träffat emilia så hade ja suttit å väntat på dig HELA kvällen!

Cerdic. säger: Men nu träffade du emilia? =)

Tilina - säger: Dummis...

Detta kommer ta lång tid att smälta mina vänner.. låång tid.. Tror nästan aldrig att detta har hänt förut!?


Kommentarer
Postat av: Cerdic

Men ikväll ska vi väl leka? :)

2008-02-11 @ 18:01:39
URL: http://kunglig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0