Goodbye Varner...

Åh, vad jag kommer att sakna dig!! Idag har jag fått lämna tillbaka mitt kära, åh så väldigt kära Varner-kort. För i Sverige så är det endast fast anställda som har denna förmånen, och eftersom jag bara är extra så har jag nu fått lämna tillbaka kortet som jag fick i Danmark där alla anställda får kortet efter 3 månaders anställning.. (Ett mycket bättre system om ni frågar mig...) Så hejdå Make-up på Cubus... Oh, it hurts!

Men men, tur att Tina har det då. Hihi. =)

image308

Kommentarer
Postat av: Tilisha

Haha, du ar cool!!! Stackars dig, gumman :( Men du far utnyttja Tina och vem vet...kanske komer jag tillbaka till BikBok ;) Alskar dig saaaa mycket!!
PUSS PUSS!!

2008-02-09 @ 08:14:36
URL: http://www.tilisha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0